2021 metų renginių rinkos tendencijos

Kiekvienais metais visi mėginame prognozuoti kaip atrodys ateinantys metai, tačiau 2020 metų įvykiai parodė, kad sėkmingus verslus nuo nesėkmingų skiria ne geras ateities pranašavimas, o gebėjimas prisitaikyti prie pasikeitusios situacijos ir taiklus komandos bei verslo partnerių pasirinkimas. Žodžio „neįmanoma“ reikšmė sumenko ir tapo tik laiko klausimu, kuomet kažkas taps įmanoma, o permainų rinkoje greitis dar niekada nebuvo toks didelis. Ar esate pasiruošęs pokyčiams?

1. Hibridiniai renginiai – du zuikiai vienu šūviu

Ateis diena, kai pandemija baigsis ir visi pamažu grįšime prie fizinių renginių. Nepaisant to, „Entrepreuner“ surengtoje apklausoje 59% renginių organizatorių teigė tikintys, kad ateityje skaitmeninės konferencijos taps fizinių konferencijų dalimi, ko apraiškas matėme jau praėjusį rudenį. Tikėtina, kad taip nutiks ir su kitų tipų renginiais, todėl pandemijos paskatintas virtualių renginių populiarumo augimas ateityje atvers naujas galimybes ir nemažai renginių taps hibridiniais arba „du viename“. Fizinio renginio transliacijos taps papildomu uždarbio šaltiniu organizatoriams taip didindamos pasiūlą ir suteikdamos progą renginyje dalyvauti žmonėms, kurie dėl įvairių priežasčių, jame dalyvauti negalėtų.

2. Socialiniai tinklai – komunikacijos įrankis

Socialiniai tinklai daugumai žmonių tapo pagrindiniu komunikacijos įrankiu tiek bendraujant su šeima ir draugais, tiek su verslais. Pandemija tik dar labiau paskatino socialinių tinklų svarbos augimą, todėl tokie dalykai, kaip live transliacijos ar specialios feisbuko grupės renginyje dalyvaujantiems žmonėms taps dar didesne renginių komunikacijos dalimi. Juk net daugumos seneliai išmoko naudotis socialiniai tinklais, leidžiančiais virtualiai pasikalbėti. Žmonės nori bendrauti ir jaustis bendruomenės dalimi, todėl išnaudoti jau egzistuojančias socialinių tinklų platformas ir kitas online priemones dalyvių įsitraukimui skatinti bus itin svarbu.

3. Naujos technologijos atveria naujas galimybes

Nuolat tobulėjančios technologijos atveria naujas galimybes. Tikėtina, kad netolimoje ateityje skanuosime ne bilietų barkodus, o žmonių veidus, tuo tarpu renginio dalyviams svarbią informaciją siųsime į išmaniuosius laikrodžius. Tokios technologijos, kaip teksto iš kitos kalbos vertimo realiu laiku galimybė leis pasiekti auditorijas ir sumenkins kalbos barjero keliamus iššūkius, tuo metu vis populiarėjantys virtualios realybės akiniai leis žiūrovams dalyvauti renginyje virtualiai, bet jaustis, jog yra renginio salėje. Kai kurias jau egzistuojančias technologijas renginiuose turbūt išvysime jau šiemet, o kitų – dar teks palaukti, tačiau anksčiau ar vėliau jos taps savaime suprantamu dalyku.

4. Tvarumas – būtinybė

Anksčiau tvarumą galėjome laikyti verslo išskirtiniu bruožu, tačiau 2021 metais tai jau yra būtinybė. Šia tema, kaip ir praėjusiais metais, kalbės visi ir visur, todėl atitinkamai keisis ir jūsų renginio dalyvių lūkesčiai. Rūšiavimas, popieriniai šiaudeliai vietoj plastikinių ar galimybė pasirinkti nespausdinti bilieto, kad išsaugotumėme daugiau medžių – tai tik keletas elementarių sprendimų, padėsiančių jums būti tvaresniais. Taip pat nepamirškite ir nuo šių metų dalinai įsigaliojančio Europos Sąjungos vienkartinio plastiko draudimo.

5. Saugumas išliks svarbiu

Sunku prognozuoti kiek laiko po karantino renginiuose vis dar dėvėsime kaukes ir, tikėkimės, toliau kruopščiai plausime rankas. Bet kuriuo atveju sveikata ir fizinis saugumas išliks daugumos žmonių mintyse, todėl dezinfekcinės stotelės, bekontakčiai atsiskaitymai ir skaitmeniniai bilietai vietoj popierinių ir toliau bus būtini. Žmones saugoti privalėsite ne tik fizinėje, bet ir skaitmeninėje erdvėje. Tiesiog negalėsite neišmanyti tokių dalykų BDAR (Bendrasis Duomenų Apsaugos Reglamentas) ar elementarios privatumo politikos, nes bet koks neatsakingas elgesys su jūsų klientų asmenine informacija gali baigtis baudomis ir sugadintu įvaizdžiu.