Užsienio renginių organizatorių prioritetai

Šių metų sausio 27 – vasario 8 dienomis Jungtinėje Karalystėje buvo atlikta rinkos apklausa „Exhibition Industry Survey“, kuria siekta išsiaiškinti renginių organizatorių prioritetus po karantino ir atsigavimo strategijas. Nors apklausa vyko prieš tris mėnesius, ji puikiai parodo situaciją. Jungtinė Karalystė tuo metu jau buvo pasiekusi tai, ko Lietuva šiandien pasiekusi dar nėra – paskiepijusi 20% visų gyventojų. Lietuva šiuo metu yra ties maždaug 15% pilnai paskiepytų gyventojų riba, todėl verta apžvelgti kokie dalykai buvo svarbiausi renginių organizatoriams tą jau pasiekusioje šalyje.

1. 61% organizatorių laiko iš 2020 metų nukeltų renginių įgyvendinimą savo svarbiausiu prioritetu, tuo metu 53% verslų itin svarbiu faktoriumi laiko pasikeitusių vartotojų įpročių suvokimą.

2. 54% apklaustųjų vienu iš svarbiausių dalykų laiko šiemet surasti naujų pajamų šaltinių. Iš jų, 56% teigė ketinantys tai daryti dėka naujų renginių ar produktų, tuo metu 52% taip pat planuoja kooperuotis su kitais verslais, kad palengvintų finansinę naštą.

 

3. 51% organizatorių per praėjusius metus rengė virtualius renginius. Iš jų, 82% rengė vebinarus, 68% organizavo konferencijas ir 55% rengė virtualias parodas.

4. 35% organizatorių atskleidė planuojantys per ateinančius metus rengti virtualius renginius, tuo metu hibridinius renginius organizuoti žada 46% verslų.

5. Virtualių renginių prioritetu nelaiko tik 19% apklaustųjų.