Mūsų komanda viešėjo Mančesteryje, kur dalyvavo didžiausiame bilietų platintojų susitikime Europoje „The Ticketing Business Forum“. Skubame pasidalinti jums aktualiomis mūsų parsivežtomis žiniomis ir pagrindinėmis tendencijomis. Skubame pasidalinti jums aktualiomis mūsų parsivežtomis žiniomis ir pagrindinėmis tendencijomis.
Sparčiai populiarėja 3D salės vizualizacijos. Toks salės atvaizdavimas ne tik padeda lankytojui (ypač naujam) paprasčiau ir geriau susigaudyti salės plane, bet ir gali parodyti, kokį vaizdą jis matys pasirinkęs vieną ar kitą vietą joje.
Ateityje bilietų į renginius ieškosime ir juos pirksime balsu. Vis daugiau namų ūkių turi naują gyventoją – virtualius asistentus „Alexa“, „Siri“ ar „Google Assistant“. Skaičiuojama, kad jau dabar pasaulyje yra 100 milijonų „Alexa“ išmaniųjų įrenginių ir 1 milijardas „Google assistant“ įrenginių. Bent pusė jų praėjusiais metais padarė pirkimą. Negana to, žengtas ir dar vienas žingsnis – pernai Londono teatras tapo pirmuoju, leidžiančiu įsigyti bilietus per „Alexa“ įrenginį. Kas bus kitas?
Ne kartą minėjome, kad duomenys – didžiausia galia. Pasikartosime: rinkite savo pirkėjų, lankytojų ar tiesiog jumis besidominčių žmonių kontaktus. Tai galite padaryti ir pasinaudodami įvairiomis lojalumo priemonėmis (kortelės, specialūs klubai ir pan.), ir žaidimais. Žinoma, norint rezultato, vien surinkti kontaktų neužtenka. Vėliau juos būtina efektyviai naudoti rinkodaros tikslais.
Patogumas – svarbiausia. Šiandieninis vartotojas neturi nei laiko, nei kantrybės ieškoti informacijos ar būdų, kaip atlikti vieną ar kitą veiksmą. Viskas, ką siūlote ir kuriate vartotojui, turi būtų paprastai randama, labai aišku ir patogiai valdoma. Turbūt nereikia nė priminti, kad viskas turi būti maksimaliai pritaikyta mobiliajam telefonui?
Nebijokite naujų renginių formatų. Pasaulinėje pramogų rinkoje į aukštumas kyla esporto varžybos, įvairūs nišiniai festivaliai, jaunųjų talentų pasirodymai ir pan. Nebijokite bandyti ir stebinti.
Renginys – tai pora valandų atostogų. Pastebima, kad keičiasi renginį stebinčių lankytojų elgesys. Jiems svarbu ne tik sudalyvauti, bet ir iš karto pasidalinti įspūdžiais, emocijomis ir, žinoma, pasiskųsti, jei tik kas nors nepatiko ar suerzino. Skubančioje visuomenėje net ir kelių valandų renginys tampa atostogomis. Tad norėdami į savo renginį pažvelgti lankytojų akimis, pirmiausia apie jį turite galvoti kaip apie atostogas.
Parduokite ne tik bilietą… Europoje tendencijos tokios, kad ne ir didžiosios nacionalinės salės, teatrai įsileidžia daugiau komercijos. Jie kuria ir parduoda savo unikalius suvenyrus, į savo erdvę įsileidžia maitinimo operatorius ar kitus organizatorius, siūlančius papildomų paslaugų (pavyzdžiui, apgyvendinimas, pervežimai ir pan.). Eikite jų jau pramintais ir patikrintais takais.