7 tendencijos, išryškėjusios Kanų festivalyje

Birželį Pietų Prancūzijoje praūžė jau 66-asis Kanų festivalis, kasmet sutraukiantis verslo grietinėlę, kuri čia atvyksta ne tik atsiimti reklamos ir komunikacijos pasaulio oskarų, bet ir nubrėžti gaires artimiausiai ateičiai. Šiek tiek pašniukštinėjome ir surinkome ryškiausius trendus, kuriais kviečiame naudotis ir jus.

Didžiosios kompanijos vis daugiau investuoja į kokybiškų straipsnių serijas ir vaizdo siužetus, kuriuose moko, kaip naudotis jų produktais ar paslaugomis. Pritaikykite tai sau. Pavyzdžiui, parodykite, kaip iš jūsų reginio gauti maksimumą, kur ir kokiu rakursu geriausia statytis palapinę ar kaip pasiekti vieną ar kitą erdvę. Duokite turinio, kuris žiūrovams padėtų mėgautis jūsų renginiu.

Statistika negailestinga – tūkstantmečio karta dažniau renkasi tas prekes ar paslaugas, kurių ženklai yra draugiški visuomenei, dirba jos labui, dirba prasmingai ir prisideda prie bendruomenės ar viso pasaulio gerbūvio kūrimo. Nors renginių lankytojai nėra tik tūkstantmečio karta, tačiau darydamas gera gali tikėtis tokios pat grąžos, nepriklausomai nuo to, kiek metų jūsų žiūrovui. Galite pradėti nuo madingų smulkmenų, kad ir plastiko vartojimo mažinimo renginio metu.

Prasmės ieškojimas neatsiejamas ir nuo nuoširdumo, jausmų, emocijų. Jos prasiveržia ir į reklamos pasaulį. Kanų festivalyje šiemet pristatytose reklamose ypač ryškūs už širdies griebiantys, žmogaus emocijas ir mintis paliečiantys, susimąstyti skatinantys siužetai. Reklamos nuo komedijos žanro perėjo prie dramos. Tad… daugiau dramos!

Vartotojai nori patirčių. Daug. Visokių. Jiems nebeužtenka vien tik parodyti ar išgirsti. Jie nori ir liesti, ir uostyti, ir ragauti. Pagalvokite, kaip savo renginiuose galite sukurti daugiau patirčių. Viskas vienoje vietoje – jau netolima ateitis.

Žmonės tapo kur kas sąmoningesni (bent kai kalbame apie reklamą). Jie reklamą atpažįsta ne tik televizijoje, radijuje, spaudoje, bet ir socialiniuose tinkluose. Atpažįsta bei supranta ir tai, kad reklamai dažnai pasitelkiami per atrankas rasti „tobuli“ žmonės. Renginių rinkoje reklamai dažniausiai pasitelkiame atlikėjų veidus, tačiau pasitaiko atveju, kai ieškome aktorių. Nebijokite į reklamos kampanijas įtraukti tikrų veidų, nepagrąžintų istorijų – taip lengviau susitapatinsite su tikrais žmonėmis ir tapsite jiems artimesni.

Skęstame vis didesniame informacijos sraute, todėl jau nieko nestebina vis prastėjanti statistika, kad žmonės neįsimena ir nepastebi daugumos reklamų. Kaip to išvengti? Kanų liūtai ragina būti drąsius ir imtis iš pirmo žvilgsnio net pačių kvailiausių idėjų.

Pabaigai, bene dažniausiai šiųmečiuose Kanų liūtuose skambėjusi žinutė, matyt, atrodytų taip: pirmiausia – vartotojas. Todėl kad ir ką darytumėte, pirmiausia galvokite apie savo žiūrovą. Kalbėkite ne jam, o su juo, būkite ne kažkur šalia, o kartu. Galiausiai, reaguokite – elkitės ir bendraukite kaip su į svečius užsukusiu geru draugu.

Labiausiai išsiskyrusios ir daugiausiai prizų susirinkusios reklamos:

lt en