Birželį Pietų Prancūzijoje praūžė jau 66-asis Kanų festivalis, kasmet sutraukiantis verslo grietinėlę, kuri čia atvyksta ne tik atsiimti reklamos ir komunikacijos pasaulio oskarų, bet ir nubrėžti gaires artimiausiai ateičiai. Šiek tiek pašniukštinėjome ir surinkome ryškiausius trendus, kuriais kviečiame naudotis ir jus.
Didžiosios kompanijos vis daugiau investuoja į kokybiškų straipsnių serijas ir vaizdo siužetus, kuriuose moko, kaip naudotis jų produktais ar paslaugomis. Pritaikykite tai sau. Pavyzdžiui, parodykite, kaip iš jūsų reginio gauti maksimumą, kur ir kokiu rakursu geriausia statytis palapinę ar kaip pasiekti vieną ar kitą erdvę. Duokite turinio, kuris žiūrovams padėtų mėgautis jūsų renginiu.
Statistika negailestinga – tūkstantmečio karta dažniau renkasi tas prekes ar paslaugas, kurių ženklai yra draugiški visuomenei, dirba jos labui, dirba prasmingai ir prisideda prie bendruomenės ar viso pasaulio gerbūvio kūrimo. Nors renginių lankytojai nėra tik tūkstantmečio karta, tačiau darydamas gera gali tikėtis tokios pat grąžos, nepriklausomai nuo to, kiek metų jūsų žiūrovui. Galite pradėti nuo madingų smulkmenų, kad ir plastiko vartojimo mažinimo renginio metu.
Prasmės ieškojimas neatsiejamas ir nuo nuoširdumo, jausmų, emocijų. Jos prasiveržia ir į reklamos pasaulį. Kanų festivalyje šiemet pristatytose reklamose ypač ryškūs už širdies griebiantys, žmogaus emocijas ir mintis paliečiantys, susimąstyti skatinantys siužetai. Reklamos nuo komedijos žanro perėjo prie dramos. Tad… daugiau dramos!