Tiltus į ateities pirkėjų širdis tieskite šiandien

Išmintis byloja „geriau vėliau negu niekada“, tačiau verslui labiau tinka „geriau anksčiau negu vėliau“. Tad jei norite, kad jūsų renginius lydėtų sėkmė ir geri pardavimai, dėmesio skirkite ne tik tiems, kurie perka šiandien, bet ir tiems, kurie pirks rytoj.

Specialiai jums parengėme 9 patarimus, kaip pasiekti, bendrauti ir susidraugauti su jaunąja Z karta (gimę 1995–2009 metais), kuri netrukus gali tapti nuolatine jūsų renginių lankytoja.

  • Bendradarbiaukite su influenceriais. Jaunoji karta valandų valandas praleidžia internete stebėdama savo dievukų vaizdo įrašus ar tikrindama jų fotografijas. Remiantis oficialia statistika, socialinėje medijoje influencerius seka 35 proc. 15–24 metų amžiaus žmonių, tačiau realūs skaičiai tikriausiai yra dar didesni. Pasinaudokite tuo.
  • Kad ir ką darytumėte, tai turi būti pritaikyta mobiliajam telefonui. Jaunoji karta neišlenda iš telefonų, tad bet kas, kas nėra pritaikyta mobiliam telefonui, juos erzina, atbaido ir yra pasmerkta žlugti. Pradėkite nuo savo tinklapio – ar jis pritaikytas mobiliajam telefonui?
  • Socialinis tinklas „Instagram“ ima viršų. Nors feisbukas vis dar neapleidžia lyderio pozicijų, „Instagram“ sparčiai jį vejasi, ypač tarp jaunimo. Naujausi tyrimai rodo, kad per 60 proc. visos „Instagram“ auditorijos sudaro 18–24 metų amžiaus vartotojai. Jūs privalote būti ten, kur yra jūsų auditorija. Beje, kurdami „Instagram“ įrašus nepamirškite, kad pirmuoju smuiku čia griežia nuotraukos. O jas keldami nepamirškite ne tik pridėti grotažymių, bet ir nurodyti vietą, pažymėti nuotraukoje esančių žmonių.
  • Bendraukite socialiniuose tinkluose.  Ne tik kelkite įrašus, bet ir atsakykite į komentarus, dalyvaukite diskusijose ir, žinoma, atsakykite į jums siunčiamas žinutes. Jei močiutės mėgsta bendrauti kalbėdamos, tai jaunoji karta mieliau rankasi rašyti. Negana to, atsakymo jie nori nemokamai, čia ir dabar. Duokite jiems tai.
  • Naudokite interaktyvias ir jaunimo pamėgtas priemones, pavyzdžiui, žaidimus ar mobiliąsias programėles. Jei šios priemonės atrodo pernelyg sudėtingos, kurkite vaizdo įrašus ir dalinkitės jas feisbuko ar „Instagram“ skiltyje „Stories“, skelbkite premjeras ar kvieskite auditoriją į „Watch party“. Nepamirškite „live“ transliacijų – jos vis dar veikia.
  • Kalbėkite jų kalba. Išlikite profesionalūs, tačiau nepamirškite humoro. Kalbėkite paprastai ir, kad ir kas benutiktų, likite sąžiningi. Būkite jausmingi ir jausmus sužadinkite savo auditorijai.
  • Kurkite istorijas ir leiskite pažvelgti į užkulisius. Atskleiskite auditorijai nematytą atlikėjų pusę, ištraukite juos į dienos šviesą. Parodykite savo darbo virtuvę, galite iš to netgi sukurti mini serialą!
  • Tekstinę informaciją keiskite vaizdine. Jaunoji karta nenori skaityti, ji nori žiūrėti. Be to, ši karta augo apsupta neįtikėtinų vaizdų (pribloškiantys vaizdo žaidimai, 3D grafika, HD televizija ir kt.), tad bet kokia naudojama vaizdinė medžiaga turi būti maksimaliai kokybiška.
  • Būkite matomi jaunimo renginiuose. Paieškokite būdų, kaip įsilieti į moksleivių ar studentų renginius. Pavyzdžiui, galbūt galite tapti mokyklos ar universiteto sporto komandos rėmėju, reguliariai skaityti pranešimus konferencijose ar surengti mini pasirodymą dvyliktokų išleistuvių ar pirmakursių krikštynų šventėje.

Norint sužavėti jaunąją kartą reikia ne tik turėti gerą produktą, bet ir pasitelkti šiuolaikiškas rinkodaros priemones bei išmokti sužadinti jos jausmus. Jei teisingai sudėliosite visus akordus, tikrai atkreipsite jaunųjų pirkėjų dėmesį ir, tikėtina, vėliau ilgus metus džiaugsitės lojaliais klientais ar bent jau ambasadoriais.

lt en