Renginį paverskite įmonės kalėdiniu vakarėliu

Visi žinome – roges ir kalėdinių/naujametinių vakarėlių idėjas verslui reikia pradėti ruošti rudenį. Geriausia – jau rugsėjį. Įmonės, ypač šventiniu laikotarpiu, yra puiki potenciali Jūsų renginių auditorija, galinti ženkliai padidinti pardavimus, tačiau, tam reikia pastangų, tiesioginio darbo su B2B sektoriumi patirties ir idėjų, kaip šventę padaryti išties įspūdinga. Štai keli dalykai, į ką reiktų atkreipti dėmesį:

Renginio data

Kadangi kai kurioms įmonėms kalėdinis laikotarpis yra pats darbymetis, tai populiaru šventinius vakarėlius organizuoti ne tik gruodį, bet ir sausį, o kartais net ir lapkričio mėnesį. Tad jei turite renginių tuo laikotarpiu, pasinaudokite galimybę pritraukti šią potencialią auditoriją.

Speciali kaina

Pirmoji, paprasta, bet veikianti idėja – pasiūlyti klientui specialią kainą, perkant daugiau bilietų. TIKETA klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Agnė Rudzinskienė pastebi, kad grupiniams pardavimams dažniausiai taikoma 10 proc. nuolaida, tačiau didesnė nuolaida turi ir didesnį poveikį. Tad renginiai, kurie suteikia 15-20 proc. nuolaidas, klientams atrodo patrauklesni ir sulaukia daugiau grupinių pirkimų. Beje, verta prisiminti, kad iki trečdalio grupinių pirkimų padaro ne įmonės, o draugų, norinčių švęsti kartu, kompanijos, tad nepamirškite ir jų.

Kompanijų dydis

Įmonės yra labai skirtingų dydžių, nuo keliolikos iki kelių šimtų žmonių, tad ir ruošdamiesi pasiūlymą, pasiūlykite kelis skirtingus variantus skirtingo dydžio grupėms. Patirtis rodo, kad dažniausiai tai būna 30-40 žmonių grupės.

Dideli/maži renginiai

Klaidinga manyti, kad įmonių vakarėliams yra patrauklus tik didieji areniniai renginiai. Žmonių yra įvairių, kaip ir įmonių, todėl kai kurios renkasi švęsti savo įmonių šventes ir kamerinėje aplinkoje. Teatras – viena iš vietų, kur žmonės mėgsta paminėti savo įmonės šventę kultūringiau.

Sostinė vs. kiti miestai

Ne tik renginiai sostinėje yra patrauklūs tokios šventėms, tai patvirtina ir Panevėžio „Cido“ arenos gen. direktoriaus pavaduotoja Justina Meškevičiūtė, pasakojanti, kad „Cido“ arena pritraukia ne tik Panevėžio, bet viso regiono įmones, kurios lygiai taip pat savo šventes nori paminėti nekasdieniškai.  Tad pasiūlymą pateikite ne tik to miesto, kuriame vyksta renginys, įmonėms, bet ir aplinkiniuose miestuose įsikūrusioms įmonėms.

Renginio vieta

Norėdami paruošti kuo išsamesnį pasiūlymą, su papildomomis paslaugomis, bendradarbiaukite su renginio vieta. Didžiosios arenos, tokios, kaip „Siemens“ arena gali pasiūlyti platų paslaugų paketą (ložes, kitas atskiras erdves, maitinimo/furšeto paslaugas, automobilių parkavimą, atskirą įėjimą ir kt.). Tačiau ir mažesnės renginio vietos gali pasiūlyti tikrai įvairių variantų, reikia tik kreiptis į renginio vietos atstovus ir paruošti kuo patrauklesnį pasiūlymą, nes tai naudinga ne tik jums, bet ir renginio vietai.

Pasiūlymas

Šiais laikais visi mėgsta, kai viskas yra pateikta „ant lėkštutės“. Skirkite tam laiko ir pateikite kelis variantus, kad joms beliktų išsirinkti jiems labiausiai tinkantį variantą ir turėti puikią šventę atitinkančią jų poreikius.

lt en