Renginio rėmimas – ar tikrai miręs?

Renginių skaičius auga sparčiau nei verslo, galinčio ir norinčio tapti jų rėmėju. Specialistai pastebi, kad didėjant reklaminiam triukšmui, o vartotojams auginantis vis stipresnį imunitetą nuo jo, renginių svarba ir nauda verslo įmonėms sparčiai didėja.

Tačiau tam, kad šios teorinės įžvalgos taptų realia finansine parama, reikia sumanių organizatoriaus pastangų. Į ką svarbiausia atkreipti dėmesį? Atsakymo į šį klausimą ieškojome patys ir kalbėjomės su didelę sėkmingo darbo su rėmėjais patirtį turinčiais „Comic Con Baltic“ organizatoriais.

Padėkite rėmėjui suprasti auditoriją

Jūs geriau nei kas kitas žinote savo auditoriją, jos privalumus, lūkesčius. Pasidalinkite šia informacija su rėmėjais. Skaičiuodami auditoriją įvertinkite ne tik tuos, kurie apsilankys renginyje, bet ir socialinių tinklų sekėjus, jūsų interneto svetainės lankytojus, naujienlaiškių prenumeratorius. „Nors mūsų renginys trunka vos dvi dienas, jo komunikacija vyksta 365 dienas per metus. Tad dirbdami su prekės ženklu, mes planuojame integraciją prieš renginį ir po jo, taip sukurdami pridėtinę, momentiniais pardavimais neišmatuojamą vertę tiek įmonei, tiek pačiam renginiui“, – sako T. Vievesis.

Logotipo prie pavadinimo neužteks

„Vyrauja nuomonė, kad organizatorių atsakomybė yra tik reklaminės erdvės ar prekybinio ploto suteikimas bei kelių žinučių patalpinimas. Mūsų komanda su tuo nesutinka“, – kalba „Comic Con Baltics“ organizatoriai. Teikiant pasiūlymą potencialiam rėmėjui reikėtų žvelgti plačiau – vien tik rėmėjo prekės ženklo prie renginio pavadinimo šiandien sėkmingam bendradarbiavimui neužtenka.

Tad galima, pavyzdžiui, tinkamai panaudoti renginio vietą, pasiūlant, prekės ženklu žymėtas specialias zonas, kur galima integruoti renginio rėmimą, didinti auditorijos įsitraukimą.

Siekite ilgalaikio bendradarbiavimo

Turbūt kiekvienas organizatorius norėtų, kad jo renginys taptų tradiciniu. Tad ilgalaikė partnerystė su rėmėjais yra viena svarbiausių Jūsų užduočių. O tai reiškia, kad turite pažaboti momentinį norą gauti „kuo daugiau, čia ir dabar“ ir galvoti ne tik apie savo renginio finansinę sėkmę, bet ir rėmėjų poreikius bei naudą.

„Organizatoriai turi rėmėjams pasiūlyti tai, kas jų manymu labiausiai atitiktų prekės ženklo identitetą. Kartais tenka diskutuojant pakeisti įmonės nuomonę ir įkalbėti ją pasirinkti pigesnę, tačiau, mūsų manymu, efektyvesnę aktyvaciją ar rėmimo paketą. Kai įmonės atstovai mato, kad prie derybų stalo sėdi žmonės, siekiantys vieno tikslo, tuomet ir užsimezga ilgalaikės partnerystės perspektyvos“, – sako T. Vievesis.

Tai verslas

Renginys, kurį darote, be abejo, gali ir dažnai būna jo organizatorių svajonė, savęs įprasminimas. Tačiau kartu nepamirškite, jog tai yra verslas. Verslas Jūsų rėmėjams ir verslas Jums. Jūs turite auditoriją, kuri reikalinga rėmėjui, tad nesate labdaros fondas ir neprašote aukos. Už pinigus renginiui paremti, Jūs siūlote verslui potencialius pirkėjus.

Finansiškai prisidėdamos prie renginio įmonės tikisi geresnės investicijų grąžos nei ją gautų kitomis, paprastesnėmis rinkodaros priemonėmis. Todėl iš Jūsų laukia savo poreikiams pritaikyto pasiūlymo, kuris atitiktų jų verslo tikslus. Tad padengti renginio kaštus bus prasta motyvacija rėmėjams surasti. Ieškokite, kaip sukurti papildomą vertę ir užtikrinti rėmėjo investicijų grąžą. Ir Jums pavyks.

lt en